ChristenUnie gaat voor continuïteit

Door Andries Otter op 21 januari 2022 om 22:20

ChristenUnie gaat voor continuïteit

PERSBERICHT

Opvallend zijn de drie eerste kandidaten op de kiezerslijst van de ChristenUnie. Dit drietal heeft zich de afgelopen 4 jaar met hart en ziel ingezet voor de gemeente Ooststellingwerf.

“Een gedreven, dynamisch en enthousiast team", aldus Andries Otter, voorzitter van het bestuur ChristenUnie De Stellingwerven, "dat in de startblokken staat."

Berend Leistra zit al sinds 2018 voor de ChristenUnie in de raad en wordt daarbij ondersteund door de commissieleden Willem Schaaij en Jannie Boonstra.

Het is een hecht team dat veel plezier beleeft aan hun werkzaamheden. Ze versterken elkaar en beheersen samen verschillende facetten van het raadswerk. De ChristenUnie is verheugd dat zij zich weer beschikbaar stellen voor een nieuwe periode. Alle drie de kandidaten zien uit naar nog een periode in de gemeenteraad. Op internet vertellen ze over hun motivatie om mee te doen.

Via een schriftelijke ledenvergadering is de definitieve kandidatenlijst voor de gemeenteraadverkiezingen van 16 maart 2022 in Ooststellingwerf vastgesteld.